....että maanantaina alkaa suuri muutos. Olen tätä mietinyt paljon ja satuin löytämään itseni bodycampin sivuille. Aikani sivuja selailtuani tilasin ohjelma. Eli nyt mulla on ruokaohjelma ja kunto-ohjelma ja maanantainna olen päättänyt aloittaa. En halua aloittaa keskellä viikkoa, joten siksi vasta maanantaina.

Joo..mä ostin viimekesänä rullaluistimet, mutta en käyttänyt niitä kertaakaan nyt olen käynyt niitä jo kaksi kertaa kokeilemassa... onhan meinaan huono tasapaino ihmisellä, sen olen näillä kerroilla huomannut. Harjoitusta vain lisää, niin ehkä kehtaan joskus ihmistenilmoillekkin luistelemaan. Tällähetkellä käyn erään yrityksen isolla asfelttikentällä harjoittelemassa, on sen verran sivussa, ettei sinne eksy ylimääräisiä silmäpareja. Ja joo..mulla on ihan lupa olla siellä

Helatorstai ja avokki on töissä...minä kotona ja vastaavasti huomenna taas töissä.Kuitenkin näin vapaapäivänäkin olen ollut jo 5.30 hereillä...ensimmäiset aamukahvit join silloin ja kohta varmaan täytyy juoda toiset aamukahvit. Kuulostaa hölmöltä, mutta ei viitsi nukkuakkaan vaikka sais. Ehkä se kostautuu myöhemmin väsymyksenä, mutta nyt ei väsytä vaan tekee mieli lisää kahvia.

Päivän suunnitelmina on siivous, kaupassa käynti ja ehkä vois mennä myös luistelee...ilmasta riippuen. Mulle siis ei ole väliä onko pyhä vai ei...jos mä haluan siivota tai tehdä jotain muuta pyhänä niin mä teen ja mua ei kiinnosta pätkääkään mitä muut siitä ajattelee.

Tämä on mun elämä ja mun täytyy tehdä siitä itseä tyydyttävä, koska kukaan muu ei voi elää tai nauttia mun elämästä paitsi minä itse.